Zorganizujemy pełną obsługę celną zarówno w eksporcie jak i imporcie.
Niezależnie czy potrzebna jest odprawa ostateczna, przekazowa, czy w wariancie uproszczonym, możesz być pewny, że proces zwolnienia celnego przebiegnie bez zbędnych opóźnień.
Dla ładunków o większej wartości, gdzie limity odpowiedzialności wynikające ze stosownych przepisów są niewystarczające na pokrycie potencjalnych strat, polecamy wykupić dodatkowe ubezpieczenie cargo.
Maksymalnie można ubezpieczyć towar na kwotę do 110% jego fakturowej wartości powiększonej o koszt transportu. Takie ubezpieczenie jest dużo szersze od domyślnego ubezpieczenia w ramach OC przewoźnika czy OC spedytora i chroni przed wszelkimi ryzykami za wyjątkiem kilku wyłączeń.
Organizujemy przeładunek towarów z jednego środka transportu na inny (np. z naczepy plandekowej do kontenera i vice versa) oraz zapewniamy ich składowanie (także pod dozorem celnym).
W trosce o najwyższą jakość usługi i bezpieczeństwo Państwa ładunku, na życzenie, możemy także zapewnić nadzór nad przeładunkiem niezależnej i wyspecjalizowanej firmy kontrolnej, która sporządzi raport z przeładunku oraz wykonana dokumentację fotograficzną.
Zgodnie z wymogami konwencji SOLAS, załadowca kontenera eksportowanego ma obowiązek przekazać armatorowi zweryfikowaną masę kontenera (VGM).
W przypadku jeśli podmiot nie posiada zgody właściwego organu administracji na używanie metody 2 oraz nie posiada na zakładzie wagi, która jest w stanie zweryfikować wagę VGM, oferujemy Państwu ważenie VGM przy dostawie kontenera eksportowego do portu.